Миколаїв
вул. Будівельників, 5-А
Миколаїв
вул. 6 Слобідська, 80

Корисні поради: Як захистити автомобіль у спеку?

15.06.2018

Спека впливає не тільки на хворих і літніх людей, а й на автомобілі. Під загрозою і зовнішній вигляд машини, і її цілісність, і салон. Але захистити транспортний засіб від сонця недостатньо, важливо пам'ятати і інші моменти.

В гаражі, у дворі будинку або на пікніку біля озера - в спекотну погоду автомобіль постійно знаходиться в небезпеці. Якщо не вжити необхідних заходів щодо його збереження, а також залишити без уваги минулі проблеми, то власник ризикує потрапити на дорогий ремонт.

Уважніше до скла

У спекотну погоду повітря всередині автомобіля розширюється, через що внутрішній тиск в салоні сильно збільшується. Відомі випадки, коли від сильного перегріву скло автомобіля буквально вибухало, ніби їх з усього розмаху вдарили бейсбольною битою.

 

Ще небезпечніше скло з тріщинами. Маленька тріщина в спеку може перетворитися в збільшувальне скло і не тільки пропалити панель або сидіння, але навіть запалити автомобіль! Крім того, тріщина, особливо на лобовому склі, може перерости у ще більшу тріщину, якщо ви довго стоїте в пробці з включеним кондиціонером. Вся справа в різниці температур зовні і всередині, а також відсутності повітряного охолодження, яке відбувається під час руху.

Від проблем зі склом і перегрівом салону прекрасно допомагають «сонячні щити» у вигляді сріблястої панелі для вітрового скла. Їх колір і структура прекрасно відбивають сонячне світло. Корисно буде навісити такі ж на бічні стекла, а задні краще затонувати.

Отруєння

Салони дешевих авто, як правило, оброблені дешевим пластиком і «шкірою». Під дією високої температури з матеріалів починають виділятися отруйні речовини, які при потраплянні людини всередину без попереднього провітрювання починають циркулювати по салону, отруюючи організм. Ефект посилюється також за рахунок того, що при автоматичному режимі роботи системи кондиціонування, електроніка включає режим внутрішньої циркуляції для більш швидкого охолодження.

Якщо у вас є система автозапуску, то рекомендується запрограмувати її на періодичні пуски з включеним кондиціонером. Так салон буде трохи охолоджуватися, і вам приємніше буде потрапити в нього після прогулянки по магазинах. Тільки знову ж пам'ятаєте про скло!

Фарба

Спека становить небезпеку також для лакофарбового покриття машини. Автомобілі червоного, синього, жовтого та інших яскравих кольорів швидше вигорають під палючими променями сонця. Авто може вицвісти з якої-небудь однієї сторони, яка довше іншої піддається впливу сонця. Також пам'ятайте, що чорні автомобілі «зійдуть з розуму» від спеки набагато швидше білих.

Паркувати машину краще в тіні дерев, будинків і навіть інших машин типу мікроавтобусів. Так можна вберегтися від зайвого перегріву від прямих сонячних променів, зберегти лакофарбове покриття і уникнути інші труднощі. Якщо у вас є гараж, то використовуйте його для зберігання машини, як би вам не хотілося припаркуватися прямо на сходинках під'їзду вашого будинку. Він дозволить уникнути багатьох проблем з перегрівом і сонцем, але не забудьте забезпечити його продув свіжим повітрям. І не скупіться на полірування автомобіля за допомогою воску: це дозволить захистити лакофарбове покриття від вигоряння на сонці.

Електрика

У спеку під капотом утворюються високі температури, пластикова обмотка проводів сильно розм'якшується без доступу повітря через повітроводи. Якщо в системі є пошкодження, то найменша іскорка може стати причиною сильної пожежі і навіть вибуху автомобіля. Такі елементи як акумуляторна батарея також не люблять спекотної погоди.

Намагайтеся тримати автомобіль влітку чистим і доглянутим всередині. Чисте лакофарбове покриття відображає більше сонячного світла. При цьому не забувайте насухо витирати машину: крапельки води прискорять загибель зовнішнього вигляду.

http://www.avtovzglyad.ru/article/2014/07/31/614376-kak-zaschitit-avtomobil-v-zharu.html

  • 20.03.2017
    Product Line2

    Запасні частини Product Line 2 - це друга продуктова лінійка оригінальних запчастин Кіа та розумна альтернатива для автомобілів старше 3-х років. Додаткова лінійка продукції розроблена Kia та виготовлена на підприємствах - постачальниках Кіа, містить найбільш швидкозношувані деталі оригінальної якості за дуже конкурентоспроможною ціною. Запасні частини Product Line 2 пропонують якість, аналогічну оригінальним деталям, але різниця специфікації забезпечує цінову перевагу гарантовано мінімум 20% в порівнянні з оригінальною запчастиною. Акція діє з 17.01.2013 по 31.12.2017. Кожен власник автомобіля КІА поза межами гарантії, який звернеться до дилерської мережі ТОВ "ФАЛЬКОН-АВТО" має можливість придбати послуги за ціною на 10 відсотків нижчою за звичайні та запасні частини ПРОДАКТ ЛАЙН 2 за ціною на 20 відсотків нижчою у порівнянні з ціною на оригінальні запасні частини КІА маркіровані торговою маркою КІА. Знижені ціни діють при умови використання запасних частин ПРОДАКТ ЛАЙН 2, придбаних у дилерів ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО». Детальну інформацію Ви можете отримати в дилерській мережі ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО». Детальні умови гарантії та обмеження зазначені в сервісній документації. ПРОДАКТ ЛАЙН 2 є оригінальними запасними частинами для автомобілів КІА поза межами гарантії.  В НАЯВНОСТІ БІЛЬШ НІЖ 1050 ПОЗИЦІЙ В 19 КАТЕГОРІЯХ! http://kia.ua/guarantee_service/parts/parts_productline.html

    Подробиці
  • 20.03.2017
    KIA Assistance

    Програма KIA Assistance* – завжди допомога Трирічне обслуговування всім власникам нових автомобілів KIA В рамках програми надання асистантських послуг KIA Assistance кожен власник нового автомобіля KIA отримує пакет асистантського обслуговування строком на 3 роки. Складних та неприємних ситуацій під час експлутації транспортного засобу більше просто не існуватиме! Висококваліфіковані фахівці цілодобового диспетчерського центру завжди готові прийти на допомогу та надати вичерпну інформацію з широкого кола питань. Починаючи від пошуку адреси найближчої АЗС або СТО і закінчуючи вирішенням цілої низки питань в разі поломки автомобіля або ДТП.   На всі випадки життя До складу KIAAssistanceвходить надзвичайно великий перелік послуг. Нижче лише найбільш вагомі з них: Цілодобовий доступ до диспетчерського центру, отримання інформації про місцезнаходження, адреси та телефони спеціалізованих установ.   Пошук та бронювання номеру в готелі, виклик таксі, бронювання квитків на громадський транспорт в разі ДТП або поломки під час подорожі.   Консультації при поломці та ДТП. В тому числі передача термінового повідомлення за допомогою засобів зв’язку.   Виклик служби технічної допомоги в разі необхідності буксирування, заміни коліс, підзарядки акумулятора, аварійного відкриття дверей, відігріву замків, тощо.   Евакуація автомобіля в межах 150 км в разі ДТП або поломки, яка унеможливлює подальший рух.   Юридична підтримка.   Консультації лікаря по телефону.   Життя складається з чорних та білих смуг. KIA Assistance – завжди біла смуга!   * KІА Асистанс - програма надання асистанських послуг. Послуги надає ТОВ "ЄвроАсистанс". Дзвінки на номер 0-800-504-909 безкоштовні зі стаціонарних телефонів в Україні безкоштовні. Дзвінки з мобільних телефонів - згідно тарифів операторів. http://kia.ua/assistance.html

    Подробиці
  • 20.03.2017
    Chevrolet Assistance

    ТОВ «Дженерал Авто Груп», офіційний дистриб’ютор автомобілів CHEVROLET в Україні, пропонує своїм клієнтам програму надання асистантських послуг CHEVROLET Assistance . Кожен власник нового автомобіля Chevrolet отримує пакет асистанського обслуговування строком на 3 роки. CHEVROLET Assistance включає в себе цілодобову підтримку Вашого автомобіля - відтепер ситуації, коли ви, здавалось, залишились наодинці з автомобілем і проблемою посеред дороги, більше не існуватиме! Професійні диспетчери нададуть вам необхідну інформацію і допоможуть вирішити питання, що застали Вас зненацька в дорозі. Пакет асистанських послуг CHEVROLET Assistance включає в себе: Інформаційні послуги; Організаційні послуги; Послуги евакуації; Послуги технічної допомоги. Інформаційні послуги CHEVROLET Assistance Цілодобовий доступ до диспетчерського центру; Надання інформації про місцезнаходження, адреси та телефони: станцій технічного обслуговування; автозаправних станцій; послуг евакуатора; аварійного комісара; послуг таксі; готелів; державної автомобільної інспекції; медичних установ; страхових компаній та ін. Консультації при несправності: технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО; передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail); пошук необхідної інформації в мережі Internet; Консультації при ДТП: порядок дій на місці ДТП; юридична підтримка; загальний порядок звернень до страхової компанії; порядок оформлення документів; інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб; консультації лікаря по телефону; Організаційні послуги CHEVROLET Assistance Послуги евакуації CHEVROLET Assistance У випадку несправності: виклик служби технічної допомоги; заміна колеса; підзарядка акумулятора; аварійного відкриття дверей; відігрів замків дверей та багажника; буксирування з проїжджої частини; виклик евакуатора; у разі несправності автомобіля під час подорожі: пошук та бронювання номеру в готелі; виклик таксі;бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків; У випадку ДТП: виклик ДАІ; виклик служби порятунку; виклик евакуатора; виклик аварійного комісара; виклик карети швидкої медичної допомоги; виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта; У разі ДТП або несправності під час подорожі: пошук та бронювання номеру в готелі; виклик таксі; бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків. Евакуація Транспортного засобу надається в разі настання ДТП або несправності Транспортного засобу, що унеможливлює його подальший самостійний рух в межах встановленого ліміту не більше ніж 150 км від місця настання ДТП або несправності до найближчої СТО, що входить до дилерської мережі ТОВ «Дженерал Авто Груп». Ліміт відповідальності Компанії при наданні послуги евакуації складає одне звернення на весь період обслуговування. Послуги технічної допомоги CHEVROLET Assistance Запуск двигуна від стороннього джерела живлення. Заміна пошкодженого колеса. Послуги технічної допомоги, перелічені вище надаються в межах встановленого ліміту. Ліміт відповідальності Компанії в даному випадку складає два звернення на весь період обслуговування. Територія обслуговування – Україна . http://www.chevrolet.kiev.ua/owners/assistance.html

    Подробиці
  • 20.03.2017
    Ціножер ШЕВІ

    Ціножер ШЕВІ - в игаданий герой, образ якого використовується в рекламних акціях бренду Chevrolet Характеристика герою: Справжній мисливець за вигдіними цінами на моделі CHEVROLET Достеменно про походження цієї істоти невідомо. В ході наукових спостережень та дослідницьких пошуків було виявлено, що ореолом існування є салони ШЕВРОЛЕ. З’являється під час зростання цін та досить активно проводить контроль за ростом та розмноженням перших, таким чином доводячи їх до контрольованих та доступних для потенційних клієнтів. КОРОТКІ ФАКТИ: Активний хижак протягом 24 годин на добу Харчується переважно непомірно великими цінами Спритний мисливець за вигідними цінами. Вистежує та вказує на кращі цінові пропозиції на автомобілі ШЕВРОЛЕ. http://www.chevrolet.kiev.ua/offers/priceeater.html

    Подробиці

Мрієте поміняти свій автомобіль на новий?

Заповніть форму заявки і наші менеджери повідомлять Вам подальші дії для здійснення угоди.

подати заявку