Chery вчергове демонструє особливу турботу про своїх клієнтів, створюючи максимально комфортні умови щодо регламентного технічного обслуговування автомобілів.
У зв’язку з оголошенням пандемії та введенням карантину на всій території України внаслідок спалаху коронавірусу COVID-19, офіційний дистриб’ютор автомобілів Chery в Україні, «СІ ЕЙ АВТОМОТІВ», повідомляє про рішення Виробника – компанії Сhery Automobile Co., Ltd: для гарантійних автомобілів Сhery, власники яких під час карантину, в період з 26.02.2020р. по 31.05.2020р., не зможуть надати свої автомобілі для проведення своєчасного регламентного технічного обслуговування на сервісних підприємствах у офіційних дилерів ТОВ «Сі Ей Автомотів», гарантійні зобов’язання Виробника на двигун та трансмісію зазначених автомобілів не припинять свою дію за умови обов’язкового проходження ними регламентного технічного обслуговування в повному обсязі протягом 1 (одного) місяця після закінчення пандемії, пов’язаної зі спалахом коронавірусу COVID-19.
А для клієнтів, які бажають провести обслуговування своїх автомобілів під час карантину, в дилерській мережі Chery створені максимальні умови безпеки: проводиться регулярне прибирання та дезінфекція приміщень дилерських центрів, забезпечені норми безпечної дистанції, а співробітники проходять щоденний контроль здоров’я та забезпечені засобами індивідуального захисту.